Kontakt dla dziennikarzy - Komenda Powiatowa Policji w Miliczu

Kontakt dla dziennikarzy

Kontakt dla dziennikarzy

Oficer Prasowy Komendanta Powiatowego Policji w Miliczu
podinspektor Sławomir Waleński

Telefon: 47 87 212 33
Faks: 47 87 212 42 lub 47 87 212 54
Telefon komórkowy: 507135830
E-mail: oficer.prasowy@milicz.wr.policja.gov.pl

W godzinach urzędowania 7:30 - 15:30 udziela informacji prasowych i jest upoważniony do kontaktów z przedstawicielami mediów. Korespondencja powinna zawierać imię i nazwisko dziennikarza, nazwę i adres redkacji oraz numer telefonu. Pozostałe listy i pytania przekazywane są do odpowiednich komórek organizacyjnych Komendy Powiatowej Policji w Miliczu.

W godzinach popołudniowych, sobotę, niedzielę i święta proszę dzwonić tylko w sytuacjach nadzwyczajnych.

Uwaga!
Wykorzystanie w całości lub w części zawartych w serwisie tekstów oraz materiałów zdjęciowych, filmowych i dźwiękowych wymaga podania źródła.

Oficer prasowy nie udziela porad prawnych, nie odpowiada na pytania prawne, nie dokonuje interpretacji przepisów prawa oraz nie przyjmuje skarg i wniosków od interesantów. Adres poczty e-mail oficer.prasowy@milicz.wr.policja.gov.pl nie służy do przekazywania zawiadomień o przestępstwach, lub wykroczeniach oraz do przekazywania innych pism procesowych. Zawiadomienia o przestępstwach lub wykroczeniach oraz inne pisma procesowe pochodzące od stron kierowane do prokuratury czy organów Policji należy pozostawić osobiście w jednostce Policji albo przesłać za pośrednictwem poczty.

Informujemy, że zgodnie z orzeczeniem Naczelnego Sądu Administracyjnego (sygn. II SAB 372/03) obowiązek udostępniania informacji publicznej nie dotyczy informacji ogólnodostępnej, bądź informacji będącej już w posiadaniu wnioskującego o jej udostępnienie. 

Ponadto, w myśl wyroku Naczelnego Sądu Administracyjnego  (sygn. II S.A. 3301/02), w przypadku domagania się informacji o obowiązującym prawie oraz informacji o zastosowaniu tego prawa w konkretnej sprawie indywidualnej - ustawa o dostępie do informacji publicznej nie znajduje zastosowania. Dostęp do treści aktów prawnych regulowany jest odrębną ustawą z dnia 20 lipca 2000 r. o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych. Informacja taka nie ma charakteru informacji publicznej, nie dotyczy bowiem faktów, lecz stosowania prawa w indywidualnej sprawie. 

Udostępnienie informacji na wniosek następuje bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku (art. 13 ustawy o dostępie do informacji publicznej w związku z art. 3a ustawy Prawo prasowe). Jeżeli udostępnienie informacji publicznej we wskazanym terminie będzie niemożliwe, zostaniecie Państwo powiadomieni, o powodach opóźnienia w przekazaniu informacji oraz o nowym terminie realizacji wniosku, nie dłuższym jednak niż 2 miesiące.  

Ograniczeniu podlega dostęp do informacji publicznej w przypadku informacji niejawnych lub innych tajemnic ustawowo chronionych lub ze względu na prywatność osoby (art. 5 ustawy o dostępie do informacji publicznej).

 

Powrót na górę strony