Zostań policjantem – interesanci milickiego urzędu pracy mieli okazję poznać zasady naboru do służby w Policji
Miliccy policjanci przypominają, że bez przerwy trwa nabór do służby w Policji. Młody policjant – do 26 roku życia – po ukończeniu szkolenia podstawowego na starcie swojej kariery zawodowej otrzyma wynagrodzenie netto około 5300 złotych. O zasadach naboru do Policji mogli się dowiedzieć petenci miejscowego Powiatowego Urzędu Pracy, z którymi w czwartek 18 października spotkała się milicka policjantka. Osoby przybyłe tego dnia do urzędu pracy dowiedziały się także od policjantki o zagrożeniach związanych z handlem ludźmi jakie czyhają na pracowników podejmujących zatrudnienie poza granicami kraju.
Przypominamy, że szczegółowe informacje dotyczące rekrutacji można uzyskać na stronie internetowej dolnośląskiej Policji lub w siedzibie Wydziału Doboru i Szkolenia Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu ulicy Generała Połbina 1 oraz w komórce kadrowej Komendy Powiatowej Policji w Miliczu przy ulicy Tadeusza Kościuszki 4, telefon numer 47 87 212 09.
SŁUŻBĘ W POLICJI MOŻE PEŁNIĆ:
- obywatel Polski o nieposzlakowanej opinii;
- który nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
- korzystający w pełni z praw publicznych;
- posiadający co najmniej średnie wykształcenie – nie jest wymagana matura;
- posiadający zdolność fizyczną i psychiczną do służby w formacjach uzbrojonych, podległych szczególnej dyscyplinie służbowej, której gotów jest się podporządkować;
- dający rękojmię zachowania tajemnicy stosownie do wymogów określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych.
Osoby zainteresowane podjęciem służby w Policji powinny osobiście złożyć dokumenty w Komendzie Powiatowej Policji w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00.
WYMAGANE DOKUMENTY:
- podanie o przyjęcie do służby w Policji;
- wypełniony kwestionariusz osobowy (część A i B);
- dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (kserokopie – oryginały dokumentów do wglądu);
- kserokopie świadectw pracy lub służby z poprzednich miejsc pracy lub służby (oryginały dokumentów do wglądu), jeżeli wcześniej kandydat do służby pozostawał w stosunku pracy lub służbie;
- książeczka wojskowa, jeżeli kandydat do służby jest objęty ewidencją wojskową.
Oficer prasowy KPP w Miliczu
podinsp. Sławomir Waleński